Marketing Internetowy

reklama Twojej firmy w internecie
optymalizacja stron internetowych

Promocja strony internetowej

W internecie istnieje mnóstwo stron internetowych o podobnej tematyce, co Twoja? Jak wypromować swoją stronę internetową i prześcignąć konkurencję w walce o klienta? To pytanie nurtuje wielu właścicieli witryn i sklepów internetowych.

Sposobów dotarcia do odbiorcy jest wiele. Duże znaczenie ma umiejętne i przemyślane dopasowanie tematyki strony / branży firmy do odpowiednich kanałów marketingowych.

Optymalizacja strony internetowej

SEO (Search Engine Optimization) Optymalizacja strony dla wyszukiwarek internetowych. Wszelkie działania mające na celu uzyskanie wysokich pozycji serwisu lub sklepu w wyszukiwarkach internetowych powinniśmy zacząć od zoptymalizowania treści na stronie. Pierwszym krokiem jest AUDYT SEO

 

  • analiza witryny internetowej
  • analiza konkurencji
  • odpowiednia struktura strony
  • dobór właściwych słów kluczowych
  • optymalizacja tekstu na stronie
  • optymalizacja grafiki
  • optymalizacja kodu
  • nagłówki
  • landing pages
  • poprawa prędkości ładowania strony
  • analiza profilu linków
  • analiza widoczności strony

Kampanie Google Ads (AdWords)

Prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads w ramach określonego przez Państwa budżetu. Przygotowanie odpowiednich treści reklam i kreacja graficznych banerów reklamowych.

 

  • reklamy tekstowe,
  • reklamy bannerowe,
  • kampanie remarketingowe,
  • kampanie produktowe

Social Media

Założenie i prowadzenie profilu firmy w mediach społecznościowych.
Reklama w Social Media.

 

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Instagram
  • inne