Marketing Internetowy

reklama Twojej firmy w internecie
optymalizacja stron internetowych

Promocja strony internetowej

W internecie istnieje mnóstwo stron internetowych o podobnej tematyce, co Twoja? Jak wypromować swoją stronę internetową i prześcignąć konkurencję w walce o klienta? To pytanie nurtuje wielu właścicieli witryn i sklepów internetowych.

Sposobów dotarcia do odbiorcy jest wiele. Duże znaczenie ma umiejętne i przemyślane dopasowanie tematyki strony / branży firmy do odpowiednich kanałów marketingowych.

Optymalizacja strony internetowej

SEO (Search Engine Optimization) Optymalizacja strony dla wyszukiwarek internetowych oraz działania, których celem jest wypromowanie danej witryny (na wybrane słowa kluczowe) w wyszukiwarce Google. Wszelkie działania mające na celu uzyskanie wysokich pozycji serwisu lub sklepu w wyszukiwarkach internetowych powinniśmy zacząć od zoptymalizowania treści na stronie.

Pierwszym krokiem jest AUDYT SEO

  • analiza witryny internetowej
  • analiza konkurencji
  • odpowiednia struktura strony
  • dobór właściwych słów kluczowych
  • optymalizacja tekstu na stronie
  • optymalizacja grafiki
  • optymalizacja kodu
  • nagłówki
  • landing pages
  • poprawa prędkości ładowania strony
  • analiza profilu linków
  • analiza widoczności strony

Pozycjonowanie strony

Pozycjonowanie znacząco wpływa na zwiększenie popularności i poprawę widoczności strony internetowej w wyszukiwarkach, a jego głównym celem jest zdobycie czołowej pozycji w wyszukiwarce, np. Google na wybrane słowa kluczowe (Internauci bardzo rzadko szukają informacji poza pierwszą stroną wyników wyszukiwania).

 

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych od dawna jest uważane za najskuteczniejszy i stosunkowo najtańszy sposób na zwiększenie naturalnego ruchu na stronie oraz dotarcie do większej liczby odbiorców (potencjalnych klientów).

Kampanie Google Ads (AdWords)

Prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads w ramach określonego przez Państwa budżetu. Przygotowanie odpowiednich treści reklam i kreacja graficznych banerów reklamowych.

 

  • reklamy tekstowe,
  • reklamy bannerowe,
  • kampanie remarketingowe,
  • kampanie produktowe

Social Media

Założenie i prowadzenie profilu firmy w mediach społecznościowych.
Reklama w Social Media.

 

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Instagram
  • inne